بانک آگهی

تعرفه تبلیغات در بانک آگهی

  

تعرفه تبلیغات در بانک آگهی

 

تعرفه تبلیغات در بانک آگهی

 

بانک آگهی خدمات ارزنده ای به کاربران خود ارائه می دهد که تاثیر فوق العاده ای در کسب درآمد آنها دارد. در این صفحه با انواع تعرفه تبلیغات بانک آگهی و تاثیر آنها توضیح داده ایم. جهت ثبت آگهی پربازدید مقالات ما را مطالعه کنید.

 

هزینه تبلیغات بانک آگهی به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

1- نوع تبلیغ در بانک آگهی

2- کیفیت محتوا

 

در بانک آگهی تبلیغات به چند دسته تقسیم می شوند که شامل :

 

انتشار آگهی در بانک آگهی

تبلیغات فوری

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات همسان

تبلیغات بنری

 

 

انتشار آگهی در بانک آگهی

به صورت عادی آگهی هایی که تنها با پرداخت هزینه انتشار به مبلغ 35,000 تومان منتشر می شوند. این آگهی ها در لیست شهر ها در شهر انتخابی شما نمایش داده می شوند. 

 

تبلیغات فوری

با برچسب فوری آگهی شما در لیست آگهی های فوری و حراجی نمایش داده می شوند. و از این طریق مشتریان شما به دلیل دادن تخفیف، یا فروش به مبلغ عمده فروشی یا هر تخفیفی که در نظر میگیرید مشتریان شما بیشتر جذب میشوند. هزینه ی ثبت آگهی فوری در بانک آگهی مبلغ 35,000 تومان می باشد.

 

تعرفه تبلیغات در گوگل

 

تبلیغات در گوگل

این آگهی ها با توسط شما مانند مقاله نوشته شوند در انتها با پرداخت هزینه انتشار+ آگهی فوری به مبلغ 70,000 تومان پشتیبانی سایت به صورت دستی آگهی شما را به گوگل معرفی می کند.

 

تبلیغات گوگل ادز

تقریبا همه ما میدانیم گوگل هم منافع خود را در نظر میگیرد و آگهی هایی را بیشتر نمایش میدهد که بابت هر کلیک به صورت مزایده ای هزینه پرداخت کرده اند این کاربران هم به گوگل سود میرسانند هم خودشان درآمد بیشتری کسب می کنند.

کسب درآمد از طریق گوگل ادز به دانش فنی زیادی نیاز است و علاوه بر آن هزینه ی تبلیغات در گوگل را به دلیل تحریم در ایران باید با سایر ارزها پرداخت کرد ما مبلغ پایه تبلیغات در گوگل را 8,500,000 تومان تعریف کردیم که مبلغ 2,500,000 تومان آن هزینه ی ساخت کمپین تبلیغاتی شما و صفحه فرود اختصاصی شما در بانک آگهی می شود و مبلغ 6,000,000 تومان حساب کمپین تبلیغاتی گوگل ادز شما شارژ می شود که مانند سیم کارت های اعتباری با هر کلیک کاربر هدفمند که همان مشتری شما هستند از این مبلغ به ارزش تعریف شده ی مزایده ای کسر می شود و در انتها با تمام شدن شارژ گوگل ادز شما باید مجدد آن را شارژ کنید.

 

تبلیغات همسان

یکی از بهترین روش های تبیغات است که آگهی شما توسط یک بنر تبلیغاتی در بیشتر از 2000 سایت خبری، ورزشی، هنری، فرهنگی و ... نمایش داده می شود که هر کس روی این بنر تبلیغاتی کلیک کند آگهی شما را در بانک آگهی مشاهده می کند. در این سیستم تبلیغاتی هزینه ی تبلیغات به صورت پایه مبلغ 6,500,000 تومان تعریف شده است. که از این مبلغ 2,000,000 تومان هزینه ی ساخت صفحه فرود و ساخت کمپین شما می شود و مبلغ 4,000,000 تومان حساب تبلیغات همسان شما شارژ می شود. و به ازای هر کلیک مبلغی از آن کسر می گردد. در انتها با اتمام شارژ تبلیغات همسان شما رپورتاژ شما در بانک آگهی وجود دارد ولی حساب تبلیغات همسان را مجدد باید شارژ کنید.

 

تبلیغات بنری در بانک آگهی

تبلیغات بنری در بانک آگهی به نوعی تبلیغات سراسری است که بنر آگهی شما در شهر کل آگهی های سایت بانک آگهی نمایش داده می شود و از این طریق مشتری بیشتری جذب کسب و کار شما می شود. هزینه ی تبلیغات بنری سراسری در بانک آگهی مبلغ 1,500,000 تومان می باشد که بابت سفارش این نوع تبلیغ با شماره تلفن 09212079545 با پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

 

2- کیفیت محتوا

هرچقدر تبلیغ شما جذاب تر باشد کلیک بیشتری دریافت می کند که بابت این موضوع هزینه ی ترافیک ورود کاربران مبلغ 500,000 تومان می باشد.

 


پرینت مقاله
تاریخ انتشار: 08 دی 1402 ساعت 00:24 تاریخ آپدیت: 07 اسفند 1402 ساعت 13:12

ثبت نظر

بانک آگهی، بزرگترین مرجع ثبت آگهی و پارتنر پریمر گوگل در ایران
برچسب ها ثبت آگهی در بانک آگهی  /  سایت آگهی  /  تعرفه تبلیغات /